Monday, January 30, 2012

KLCC > Pavilion: Gambar Basi, tapi Milik Sendiri...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
30-01-2012



Kisah minggu lepas. Hari apa eh? Khamis. Berjalan membawa sedara-mara yang bercuti di KL.

Mula-mula KLCC.


Arena Foodcourt, KLCC 4th floor.


Waffle with icecream.



Merah di mana-mana.





Meronda sekeliling tasik.

Then Pavilion, Bukit Bintang:



Tak sempat pun nak tengok semua “beruang” ni. Melambangkan bendera negara-negara di bawah Bangsa-Bangsa Bersatu. Berat, konkrit kot. Dengar cerita setiap lukisan itu dilukis oleh artis IMUDA. Betul ya?


Berhenti membasah tekak. Foodcourt Pavilion.




*semua pic snap sendiri, tak cilok orang punya


Entri ini berlabel family. Sebuah keluarga biasa-biasa. Memang takda kena mengena dengan sesiapa pun, apatah lagi nak banding dengan jiran saya.



~...kali ini SERI BULAN seperti rela kolek HISYAM dibenam rejam di Sungai Menghijau Lumut, dan untuk sementara waktu dia bersyukur tempurung di ujung ampaian tidak menangkup...~






15 comments:

  1. kisah sebuah keluarga yang riang gembira.. saya seronok melayan gambar2 tu semua..

    ReplyDelete
  2. Dah lame gile tak g KLCC. Dan sy tak pnh g Pavillion!

    =(

    ReplyDelete
  3. heheheheh...
    seronok arrr tgok gambo family mcm nih...

    asyik ckp gambo tak curik mana2 je kak...ade apa2 ke...ekekekekek

    ReplyDelete
  4. seronoknya dapat bawa keluarga jalan2..terhibur..kak pic 3 tu..biru di tengah2 merah huhu

    ReplyDelete
  5. Salam,suka tengok warga emas masih mahu dibawa berjalan-jalan walaupun berkerusi roda. Harap masa tua esok pun begitu juga..

    ReplyDelete
  6. Makcik tu emak Azie ke?

    Kisah sebuah keluarga bahagia. w/p emak berkerusi roda masih tetap dibawa bersama.

    seronok saya melihatnya.

    ReplyDelete
  7. Azie..
    Bila dah berkumpul ramai2 cenggitu..
    Apatah lg dgn ikatan kekeluargaan... Memang best...

    ReplyDelete
  8. best kan kak, sesekali luangkan masa berkualiti dgn kesayangan.

    ReplyDelete
  9. seronok ronda KL dgn keluarga...
    hepi nampak...

    ReplyDelete
  10. Kak Azie,
    Bila tgk citer Mann hari rabu kat tv2 last week,teringat muka adik bongsu Kak Azie yg sebijik cam muka Amir Khan :)

    ReplyDelete
  11. Sallam Azie,

    Seronok ronda2 satu keluarga dan sanak saudara yee...Saya lama dah tak ronda Kuala Lumpur.

    ReplyDelete
  12. Bila saya kunjung KL, tempat dua ini saja yang dituju. Tak pandai nak cari makan tempat lain. Mesti beli waffle icecream.

    ReplyDelete
  13. seronoknya dapat meluangkan masa bersama famly.....

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails