Saturday, January 14, 2012

Zon Syok Sendiri?

Assalamualaikum
Sabtuday
14-01-2012
*kerja




Lately, aku semakin gagal untuk menulis entri yang baik-baik, yang ada makna mendalam juga semakin lemah dalam menulis sesuatu yang berfaedah. Jauh sekali nak tulis sesuatu yang ilmiah.


Lately, entri aku terlalu banyak merapu dan “kosong“!


Bosan, kan?


Entah bila la dapat kuar dari “zon syok sendiri” nih... Arghhhhhh!!


Annual Dinner “Gangster Nite” — 13 Julai 2007.
Syok sendiri!



~...sejak berita risikan tiba di Teratak Nyatuh, HISYAM tak lena tidor malam dengan tangan di dahi sehingga ke pagi menunjukkan betapa dia resah dengan peluh membasah kerana terbayang wajah SERI BULAN bergayut di kain tutup tingkap...~







6 comments:

  1. apa salahnya merapu di rumah sendiri. saya pun ada masanya suka juga merapu kerana itulah salah satu sebab mengapa blog kita diwujudkan. kan ?

    ReplyDelete
  2. biarlah nak SS ker nak apa Azie...

    lebih baik merapu dirumah sendiri dari dilaman org, tul dak? hehe

    ReplyDelete
  3. Betul2 macam gangster tuh! :)

    Kita merapu di laman kita, apa ada hal... ada orang tak habis2 merapu di dapur orang, rasa macam nak hidangkan racun rumpai je!

    ReplyDelete
  4. rumah kita, hiasan kita sendiri

    ReplyDelete
  5. gangster nite? sabo jeks den ngan tema ittew...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails