Saturday, November 27, 2010

REDAH AKU DAN KAU PUNYA OLEH BEN ASHAARI

Sekadar suatu sokongan antara sesama blogger. Sapa lagi nak sokong blogger jika bukan blogger?

Segmen terkini dari BRO BEN. I like statement: “Sama sama untung sama sama rugi... OK la kan?”

CARA:
Buat satu entri;
* Tulis tajuk REDAH AKU DAN KAU PUNYA OLEH BEN ASHAARI , kemudian linkkan ke entri ini agar mereka yang nak join nanti tau mana nak cari .. — DONE

* Sila redah blog BEN ASHAARI dan cari 5 ENTRI yang korang rasa korang sukakannya dan tulis kesemua entri tu termasuk linknya sekali:
1: Kenapa kau ni tak cantik eh ?
2: Kepayahan mengajar erti kedewasaan
3: Aku buat kerja giler
4: Aku kata camni.. dia jawab gitu.. kiamat la baru abis ..
5: REDAH AKU DAN KAU PUNYA !


*Kemudian , sila beri 5 entri milik blog korang sendiri yang korang rasa berbaloi dibaca oleh pengunjung blog korang nanti ... Caranya pon sama gak .. Tulis tajuk dan linkkan sekali:–

1: Rumah PENA: “Memerdekakan Sejarah”, NATRAHlah yang Membangkitkan Beribu Kita...
2: LUNA Bercerita: “Aku Memang Orang Kampung”, Cemburu Biar Berbaloi...
3: UNJUL Nak Jadi Orang...
4: KLBIF 2010: Bukan Pesta Aku, Bukan Juga Milik Aku kerana Aku Bukan Siapa-siapa...
5: Gathering Blogger: Edisi Penuh...

Tinggalkan url entri ini di entri BEN.

Terima kasih.


3 comments:

  1. Salam,

    hu hu hu main terjah2, selongkar2 ya...jom main cikooooo cak!

    ReplyDelete
  2. Bestkan segmen abang ben..gua g xsempat nak join..
    JOM BACE ENTRY BARU
    "1.Blogger Kene Rajin Menulis??"

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails