Wednesday, December 29, 2010

AA selamat kembali...

AA selamat kembali ke KL, sebentar tadi, seawal jam 5.30 pagi.

Lempar bagasi, online sebaris dua, pasni nak terus pi kerja.

Agak penat dan mengantuk kerana baru balik dari sini:




dan sini:



Terimakasih yer kepada SEMUA TEMAN BLOGGERS yang sudi tengok-tengokkan rumah AA sepeninggalan...



~...HISYAM, rindu SERI BULAN, tak? Ahaks!...~




19 comments:

  1. hehe....selamat kembali akak dengan selamatnya & menjalani rutin harian

    ReplyDelete
  2. biasalah kak, sikit2 saja kak... siram2 air, kasik makan kamben kucen ngan roti wholemeal,

    apa ole2 untuk saya ? :)

    ReplyDelete
  3. amboi melepak atas jambatan ... jauh berjalan tu

    ReplyDelete
  4. Selamat Pulang Kak AA ... hari tu saya dah tolong siram kan pokok mangga kat tepi sudut sinun. Confirm buahnyer tak ada yang hilang. Cuma makanan dalam esbox dalam rumah ada kurang sikit. Kunci rumah saya dah letak balik kat lubang tiang rusuk rumah yer. Tak sempat nak potong rumput jer lagi ;D

    ReplyDelete
  5. selamay kembali kak azie

    hari tu perasan juga ada orang terjenguk2....kita bagi kunci..dia tak mahu masuk...malu kot...

    tang sawang dan debu2...kita dah bersihkan...hari2 masuk utk bagi rumah nie terang....

    miss u

    PS: sure hisyam rindua seri bulan....takkan tak rindu kot...hahahha

    ReplyDelete
  6. ALHAMDULLILAH dah selamat sampai

    ReplyDelete
  7. ALHAMDULLILAH dah selamat sampai

    ReplyDelete
  8. alhamdulila..bestnye balik kg..da sampai kl mesti penat..selamat berehat akak..:)

    ReplyDelete
  9. seri bulan akhirnya pulang ke 'yang ingin kukongsi...'...hihihi

    ReplyDelete
  10. yeah! dah balik.. :)

    dah sampai penang ke? isk.. dah lintaih umah eja awat tak keloi??

    ReplyDelete
  11. Hantar anak ke UiTM..?? Tahniah padanya. Makan angin ke Penang.?? memang penat heee. selamat kembali

    ReplyDelete
  12. KAKCIK:
    Selamatttttt....


    EELOBOR:
    Selamattttt....


    NORASHIKIN:
    Tu jerit terharu ker jerit jelez? hahahahaha!

    ReplyDelete
  13. MAKSU:
    alaaa... baiknyer hati dia tolong siram, tolong kasik kamben kuchen.. ehhh sapa punya kamben kuchen tuh?
    Ole-ole? Kole bleh?


    CEMOMOI:
    Lepak ler juga sejam dua, pastu seriau tak ketahwuan hala.

    ReplyDelete
  14. ACIK MLMW:
    Alahaiii timakacih timakacihhhh.
    Dalam esbok ritu cuma tinggai jeruk mangga jer. Patut dah tinggai balang jerrr...:)
    Rumput tu biar mati sendirik jer lah.


    AYUUUUUUUU...!:
    timakacihhhh, rajin jer sapu sawang. Sampai ker tangan tuh? Ahaks!

    ReplyDelete
  15. YAN:
    Terimakasihhh...


    CIKCERIACORNER:
    Besttt...! Memang best!


    GADISBUNGA:
    Seri Bulan tak pi ke mana-mana pun. Sibuk mengajar jerrr..

    ReplyDelete
  16. SARAH:
    Selamatttttt....


    EJA:
    Kalut la, tak dan nak keloi pun.


    AZMIROY:
    Ya, begitulah. Terimakasihhhh.

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails