Monday, December 13, 2010

Rebahkan Badan Lebih Awal: uishhh tajukkkk...!

Surrender...!

Menyerah lah!

Angkat bendera putih...!

Memang terpaksa rebahkan badan lebih awal, recover balik tenaga — wpun mungkin tak lah sampai tahap nak kena charge bateri...!

So, rehat blogging.

Acara masak-memasak pun cuti. Nasib lah anak-anak Tarzan, apa korang nak buat. > sengihhhh nakal.

Sori Berlori, tak sempat respon, tak sempat jengah-jenguk-intai laman rumah kengkawan dan jiran.

Jumpa esok jika sempat...!



daaaa....!



~...malam tanpa bintang, mengira bintang pun tak terlarat lagi, lalu melelap mata tanpa didodoi melainkan penglipur lara bernama HISYAM mengaruk bercerita pasal kalah rugbi...!~


12 comments:

  1. rehat pun kena cukup kak. barulah nt semangat sikit nk berblog :)

    ReplyDelete
  2. hehehe, bawak2 berehat kak. kang terlebih penat cam saya ari tuh, tak sihat hampir 2 minggu tau. tak demam sangat cuma badan rasa cam tak sedap

    ReplyDelete
  3. rehat secukupnya... kembalikan tenaga semula supaya dapat bw dengan gembiranya

    ReplyDelete
  4. kena apply cuti berblogging yea

    ReplyDelete
  5. ai faham yu....even bloggers need a holiday..cewah!

    ReplyDelete
  6. Kakcik pun dah rebah selepas solat maghrib dan lipat pakaian bertimbun tadi.. tapi sekarang terjaga balik. Enath pukul berapa nak lelap balik ni...:)

    ReplyDelete
  7. ooooiii kak kesayangku...
    samalah dengan diriku..

    penat sangat nie..

    nak 20sen nak cari ubat....

    ReplyDelete
  8. kak azie..apa punca kepenatan yg amat sangat tu...habaq mai sat...

    ReplyDelete
  9. Salam Azie..selamat mengibar bendera putih..just drop by to say hello.... luvuQ.

    ReplyDelete
  10. salam perkenalan ya nama ku melor. nice blog

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails