Monday, December 13, 2010

Bila Maajun itu Anggun...

Benda ni memang dah seminggu ada dalam tangan, sorang kawan jadikan ubat. (bolehkah dipanggil ubat?)

Mujurlah aku pun dapat juga 1 botol. Memang kena pada masanya.

Kedua lengan sengal (gara-gara rajin mengipas BBQ), dan badan-badan sakit-sakit.

Sesuai benarlah tuh...


Ada nampak perkataan “anggun” tak di situ?


Hak! Hak! Hak! Hak! Hak! > gelak miang.



~...semasa kes pengsan di pelantar Teratak Nyatuh, ramai menyangka SERI BULAN disampuk puaka atau langsuyor, tapi bila dia bangun dan ketawa segar, tak kurang pula yang menyangka dialah hantu raya...~




12 comments:

  1. dah lama tak mmemaajunkan diri..xberani nak bw kot xlepas kastam..

    ReplyDelete
  2. sya pun tak tahu majaaun ni ketegori apa ubat ke vitimin ke... ;p

    tp sya memang makan majun tu dah setahun, memula makan kawan baik tu lintang pukang setiap bulan, dah beberapa lama baru ok, setakat ni masih tidakmengecewakan sebagai perancang keluarga, kalau mengecewakan sah sah sya akan dapat cuti 3 vulan...hahahahahahahah....

    meriah!!!!

    ReplyDelete
  3. Akhirnya maajun itu yang anggun! harharhar....

    ReplyDelete
  4. naper gelak lepas pengsan? moshkil gaks ni

    ReplyDelete
  5. semalam masa pegi jalan pasar pun jumpa "maajun" untuk lelaki. hihihi, tak berani nak beli

    ReplyDelete
  6. Sekarang tgh dok cari "ubat perapat". Mana mau dapat ek? Soklan serius ni.

    ReplyDelete
  7. lepas makan terus jadi anggun gitu..huhu

    ReplyDelete
  8. saya jugak yg tak penah try jenis maajun ke, ubat herba ke..melainkan slps bersalin je..hehe

    ReplyDelete
  9. nak makjun kurus segera. ade tak? ngeeee

    ReplyDelete
  10. caption hantu raya terbaik..hahahha, nak gelak guling2 :p

    ReplyDelete
  11. Wah! mesti bagus majun ni yer kak. Tangan sakit lagi ker?

    ReplyDelete
  12. salam azie..hehe ..orang muda memang bagus makjun bermakjun ni..yg tua macam makcik ni dah lepas musim dah..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails