Thursday, December 9, 2010

Updating Bukan Dating: Tajuk Berulang...

Updating Bukan Dating, aku dah pernah guna tajuk ini dulu, tapi tajuk sebegini memang boleh diguna bila-bila saja, kan?

Perkembangan sedikit sahaja, tak sebanyak atau sekembang Kembang Semangkuk:

Pokok krismas di tempat kerja sudah tinggi menjulang hampir mencecah awan siling.


Dan ini gaya terkini orang yang kebosanan menanti.


~...mungkin ramai tidak tahu, malah hampir seluruh rakyat Kampung Separuh Desa tidak pernah tahu bahawa sebelum HISYAM tiba serentak munculnya SERI BULAN, mereka ibarat musuh yang bakal mengebom kubu masing-masing, tetapi kebun getah menyelamatkan mereka, lalu kubu tidak lagi dimusuhi, malah menjadi laman kenangan...~



29 comments:

  1. apasal entri ni tak de cincin?

    hehehe

    ReplyDelete
  2. salam azie..wow kat ofis pun ada pokok krismas ya..cantik sandle merah tu...

    ReplyDelete
  3. Azie
    Bawah pokok tu takde hadiah untuk you ke?

    ReplyDelete
  4. kat pasaraya, belum masuk bulan 12 lagi pun dah tinggi ke siling atas meninggi pokok krismas tuh

    ReplyDelete
  5. salam kak azie,
    lawa kasut ngan kuku. heheh..
    teringat dulu masa dok kat kompeni lama, bukan setakat ada fokok kismas, siap ada acara memabukkan diri beramai sambil berdansa2 lagi.. fenin2.. yang tak terlibat sila ketepi..

    ReplyDelete
  6. salam azie,

    eh..mcm pengantin baru pula
    berinai tu..

    ReplyDelete
  7. takde gantung hadiah ke, kalu dak bole gak belek-belek lepaskan boring

    ReplyDelete
  8. wah..header baru kak azie..
    wah..kasut tu kalernya menyerlah..

    ReplyDelete
  9. KAKCIK:
    Kasut memang cantik...:)


    KINA:
    Pinjam? tu saiz 9 tuh...

    ReplyDelete
  10. HAMIZAH:
    Tunggu MIZAH balik Malaysia...:)


    SYIRA:
    Kak Azie pun kidal gak...:)

    ReplyDelete
  11. GADISBUNGA:
    Ajar Kak Azie siul camtuh. Pasni nak ngorat GB pulak...!


    KAK KUJIE:
    Cincin takda di kaki KAK.... hehehe

    ReplyDelete
  12. AYU:
    Kalu dongak lenguh gila...!


    MAKCIK MERIAM:
    Salam. Pokok Krismas tu dah jadi pokok tahunan. (My Boss celebrate)

    ReplyDelete
  13. AZRINA:
    Brand apa ntah... Mydin kot. hahahaha



    SOM:
    Hadiah belum dibungkus, kata orang kedai. :)

    ReplyDelete
  14. EELOBOR:
    Pokok tu disemai sejak Januari, bila ujung tahun, tinggi la dia.



    ANAS:
    Kasut dengan kuku jer yang lawa... orangnya LAWAK... hahahaha!

    ReplyDelete
  15. ACU:
    Baru tak baru, lama tak lama. :)
    Offer dari RM49.90 dapat RM14.00 ok tak?




    ATI:
    Salam. Pengantin baru ler tuh. hahahahaha!

    ReplyDelete
  16. DRSINGA:
    Kaki memang seksi, orangnya seksa...!



    CEMOMOI:
    Hadiah belum dibungkus. So belum dapat ditanam.

    ReplyDelete
  17. KHAYALKHAYAL:
    Qiutex? Lama tak dengar perkataan nih...



    SARAH:
    Header lama tu macam dah basi jerrrr...

    ReplyDelete
  18. NURAYUNI:
    Tak ler merah sangat, jingga sebenarnya. :)

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails