Friday, December 17, 2010

Kalaulah Semua Ini Benar Belaka...

Kalaulah semua ini dapat diurusi dengan baik dan bijak, pasti ramai antara kita sudah kaya raya, tak perlu susah payah kerja, hanya duduk depan laptop masing-masing mengawasi wang dan aset yang kuar masuk. Kan?


Tapi tak pernah pun kuar kat dalam suratkhabar, ada orang jadi jutawan segera dengan membuat urusan “bisnes” ini, atau ada berita keluar menyebut mana-mana orang di negara kita tiba-tiba ada waris mengejut dari luar negara yang bertaraf bilionaire...

Belum lagi setakat ini.



Sesi tayang-tayang:

Lunch yang melampau, sampai mengantuk di buatnya.


Pertama kali mencuba Nasi Campur di restoren mamak dekat dengan tempat kerja ni. Ramai maklum memang agak mahal berbanding restoren orang kit/gerai biasa.

Tapi, no bad, kari dia sedap lah!

Jarang aku nak puji menu dari restoren mamak ni, tapi kali ini, harus aku puji. Nampaknya mungkin akan ada kali ke 2 dan seterusnya.

Want to join me? Anyone? >> sengih seriauuuu...!



~...lumrah bila bertemu walau tidak duduk semeja, samada HISYAM yang membayar atau SERI BULAN yang hanya pandai order dan makan tapi biasanya pelayan dari Myanmar selalu jeling-jeling pandang-pandang kerana hairan dua pasangan yang makan tidak bercakap tapi mata berbicara...cemana tuh?~


14 comments:

  1. i want i want!!!

    seriau dakkk??? muehehe

    ReplyDelete
  2. saya dpt gak yg spam tu kak

    jika betul..memang mokcik kayoooooooooooooooooooooooooo...


    *terliur nasi tu

    ReplyDelete
  3. restoren mamak lagii..hee
    sedap3...

    ReplyDelete
  4. salam kak azie,
    dulu ada gak dapat email cam tuh.. tak pernah layan pun sebab memang tahu menipu...

    kari mamak memang sedap kak.. cuma kadang tu ada orang kata kebersihan sedikit meragukan, wallahuallam.. saya, bedal jer, janji depan mata ok..

    ReplyDelete
  5. tak tahu lagi bab2 dapat income blogging ni kak azie...tak berapa reti huhu...

    ReplyDelete
  6. lepas makan bau kat tangan gerenti susah nak hilang !

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Wang elektronik. Isu dalam next story... eheks...

    ReplyDelete
  9. GADISBUNGA:
    Nak buat apa agaknya banyak2 tuh?


    SARAH:
    Rata-rata hampir semua rakyat di dunia dapat kot...

    ReplyDelete
  10. LANABULU:
    Yang kali ini memang sedap betul...!


    AANAS:
    Kebersihan kedai makan bukan hanya kedai mamak. Adakala gerai orang kita pun ada yang lebih teruk! Tikus melata.

    ReplyDelete
  11. HASLEENA:
    Itu bukan income blogging yang oiii.. Itu duit bisnes atas angin yang tak mungkin turun ke tanah.


    AZRINA:
    Tepat sekali!

    ReplyDelete
  12. KHAYALKHAYAL:
    Teruskan. I tunggu..


    YAN:
    Sebab itu kena usaha. Kalu nak kaya cara mudah, memang mudah jerrr.... tapi.

    ReplyDelete
  13. hehehe, dah tak larat nak delete kat dalam inbox sana. ramai sangat yang nak berkongsi "kekayaan" mereka

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails