Thursday, January 24, 2013

Earnings Nuffnang: CPUV Campaigns...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis
24-01-2013


Lama tak semak.



Boleh tahan jugak ya? Dah la bulan ni saya takda income. So, tengok ni happy la sikit.

Terimakasih Nuffnang.




 ~...ketika majlis masih berlangsung HISYAM tidak sabar turun ke ambin menanti SERI BULAN untuk diiring pulang...~




11 comments:

  1. Replies
    1. Bahasa Banjar. > ambin = serambi (biasanya tidak berdinding)

      Delete
  2. sy bru je lps cash out..skg ada la baru naik 5kupang..hehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Azie

    Alhamdulillah
    Syukur

    Salam Maulidur Rasul

    ReplyDelete
  4. saya tak dapart pun iklan nih...huhu...nak jugak..:p

    ReplyDelete
  5. Salam Maulidur Rasul Azie....

    ReplyDelete
  6. Tahniah azie. ..saya bila la nak merasa...byk tu jer tak bertmbh2...hihi
    Salam ukhuwah dan salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. saya tak pernah rasa lagi duit nuffnang ni..nak himpun bagi banyak dulu..dah la mcm siput nak bertambahnya..he he

    ReplyDelete
  8. Tahniah, cercuba boh Drama Youtube, baru ramai masuk..

    ReplyDelete
  9. wah laju juga dia bergerak ye kak AA.... tahniah

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails