Wednesday, January 23, 2013

Wordless Wednesday: saya perasan #1...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
23-01-2013





Hahahahaha...! (kenal siapa?)




 ~...sejak HISYAM seperti perasan dirinya paling terkenal dan menjadi rebutan ramai anak dara Kampung Separuh Desa, SERI BULAN cuba menjadi nama terakhir dalam senarai panjang itu tetapi sedia mengerti Pak Utih dan Mak Utih menjadi pengapit paling akrab untuk menolaknya menjadi nama yang teratas...~




19 comments:

  1. aiseyy...jumpa kat mana dgn pelakon kacak tu...

    ReplyDelete
  2. Saya kenal ni tapi saya lupa nama dia, kadang-kadang dia berlakon jadik jahat..ala siapa ek namanya ni..Dulu dia ada masuk program realiti..

    ReplyDelete
  3. Alaaa...tak ingat nama dia. Ada juga nampak dia berlakon. Siapa ek kak?

    ReplyDelete
  4. saper tu...
    tau dia pelakon tapi tak tau nama


    selamat bercuti

    ReplyDelete
  5. macam pernah tengok dalam tv.. hihi..

    ReplyDelete
  6. wah glamer Azie sekarang berkawan dgn retis .... ngeeee

    ReplyDelete
  7. pelakon kan? lupa nama dia...

    ReplyDelete
  8. Pnh nmpk muka dia dlm drama TV...familiar!

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum,
    Saya ni kalau jumpa retis, mmg payah nak pi amik gambor, segan!
    Tapi, kalau jumpa mamat ni...sah2 saya pi serbu jugak mintak amik gmbar hu huhuhu

    ReplyDelete
  10. si kacak yang bikin saya melelehhhh tengok dia di pementasan uda dan dara! hahaha!!!

    ReplyDelete
  11. hamboi...akk bergamba ngan artis program realiti kan, lupa plak nama dia

    ReplyDelete
  12. amboi..berwajah baru..kasut purple maintain yer.

    P/s : acuan aluminium foil size sy guna tu dapat dlm 30 biji kek 2.
    kalau acuan kuih lompang yg chomel2, dlm 80 biji.(refer pada sifu tadi). Hv a nice day kak zie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimakasih banyak Nea Lopah.
      One day kalu Kak Azie jadi buat, nanti Kak Azie tunjuk yaaaa...

      Delete
  13. hurm biase tgk dia..seyes nama dia tak tau..muke kenal..huhu

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails