Wednesday, January 23, 2013

Menjawab komen serentak...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Rabu
23-01-2013


Saya menjawab beberapa soalan dari dua entri berbeza sebelum ini:


Semua tajuk kumpulan senarai blog di sebelah itu adalah dari fonts / typeface. Kita ada banyak, ribuan fonts yang boleh kita guna. Kerana saya memang kerja bidang itu, saya suka pilih beberapa fonts yang pelik, unik, fancy dan cantik.

Dalam entri lagi satu, ramai sekali yang tidak kenal siapa pelakon tersebut.


Beliau ialah Razali Hussain. Pernah menang program realiti di NT7 beberapa tahun dulu. Tak ingat program apa. Hanya satu musim saja program itu, selepas itu dah tak ada. Kemudian beliau menjadi pelakon drama. Filem saya tak jumpa lagi filem apa.

Pic tu dah lama. Saya jumpa masa beliau turut sama dalam majlis berbuka puasa bersama-sama anak-anak yatim di mana saya menjadi pengiring@sukarelawan.




 ~...walaupun semasa pertama kali kaki menjejak jeti di baruh kemudian diiring melalui denai menuju laman Teratak Nyatuh, HISYAM tidak pernah menduga begitu ramai sekali warga kampung itu yang ingin mengenalinya, ingin mendekatinya...~




9 comments:

  1. Kakcik kenal wajah pelakon Razali Hussain tu. :)

    ReplyDelete
  2. Oooo..Saddam Hussein saya kenal la

    ReplyDelete
  3. DD Ziyyad tu betullah kan Azie. Kalau Saddam Hussein kakak pun kenal.

    ReplyDelete
  4. Betul, filem saya tak pernah nampak.

    ReplyDelete
  5. berkenan dengan tahi lalat dekat mata dia

    ReplyDelete
  6. rancangan audition kak azie..
    saya dulu tengok rancangan tu
    sambil sembang2 dengan kekasih (sekarang suami)saya kat tepon..sebab tu saya ingt..heheheh

    ReplyDelete
  7. tak tau apa kisah kat atas tu..
    nak ucap salam maulidul rasul

    ReplyDelete
  8. Saya ni buta kayu skit pasai retis ni...keh keh keh

    ReplyDelete
  9. banyak jugak drama yang dia pernah berlakon kan...

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails