Monday, January 21, 2013

“I love U, Mom...”

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
21-01-2013


Sudah menjadi kebiasaan kami sefamili, handphone bebas diletak merata. Tiada isu orang lain akan usik dalam ertikata nak tengok apa mesej atau nak siasat. Pendekata, everyone must respect privacy orang lain. Saya pun tak usik handphone MyToklaki, and vice-versa...

Kecuali bila bebudak ni kehabisan kredit (ni selalu), so masing-masing akan gunakan handphone ‘public’ dalam rumah iaitu handphone saya...!

Pada suatu hari, saya semak handphone anak lelaki saya untuk ambil gambar dalam galeri (sebab dia guna handphone lama saya), saya jumpa...

gambar saya yang ini diletaknya di bawah tajuk “I Love U, Mom”. Gambar ini sebenarnya dulu menjadi wallpaper.

Perasaan saya?

Jangan tanya la....







~...sebuah pernyataan kasih dan sebuah ungkapan sayang menjadi semakin payah sejak berpisah bumbung rumah tetapi HISYAM harus pula melintas laman Teratak Nyatuh dan menjeling gadis idaman hati di sebalik kain tutup tingkap yang sengaja dikibar sebagai isyarat...~







23 comments:

  1. emm... indahnya kan.. perasaan yang sukar di gambarkan.. bertuahlah akak sebab dapat anak2 yang menyayangi.. :D

    ReplyDelete
  2. salam sis........aziezah
    tak kisah lah sis yang penting sis tetap cute dan syurga itu di bawah telapak kaki ibu....
    seburuk mana ia....dia tetap ibu kita kan sis..?
    love your post sis.....

    ReplyDelete
  3. Anak lelaki dan org lelaki pada umumnya tak berapa pandai mempamerkan rasa kasih sayang mereka secara terbuka. Tapi jauh di sudut hati, mereka benar2 sayangkan org terdekat mereka.

    ReplyDelete
  4. sapa tak sayang mak sendiri kannn...
    harap kasih terus kekal berpanjangan walaupon dia da ada kehidupan sendiri... :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...sejuk hati bila kita sendiri yang baca.....

    ReplyDelete
  6. Terharu... sesuatu yang tak dijangka memang lebih bermakna...

    ReplyDelete
  7. Indahnya....
    Maknya mesti teriakkk...
    Kan?

    ReplyDelete
  8. Aduhai...sy membayangkan di tmpt akak. Macam dibawa terbang ke awan. Mmmm...

    ReplyDelete
  9. Terharu tetapi hati tetap berbunga2...

    ReplyDelete
  10. seronokkan bila anak luahkan sayang depa.. :)

    ReplyDelete
  11. Sweet nyaa...jarang anak lelaki nak sebut sayang kat mak kan...tu pasal dia tulis diam2 utk tatapan.dia je...mm ego tu hehee

    ReplyDelete
  12. Sweet kan?

    Kak Azie bagitau dia tak kak Azie baca benda ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Azie buka depan dia, tapi tak cakap apa pun. Sengih sensorang jer. Heh heh heh

      Delete
  13. sapa yg tak sayang mak....hati terus jadik berbunga bunga kan kak. so happyyyyyyy

    ReplyDelete
  14. subhanallah.. seronok ade anak macam tu.. semoge anak saye pon macam tu suatu hari nanti.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  15. Sweet! Kalau saya rasa naik ke bulan tak mau turun2! Hahaha...
    Pemerhatian saya, ibu menjadi 'teman wanita/idola' pertama bagi anak lelaki, while ayah menjadi 'teman lelaki' pertama bagi anak perempuan. ;-)

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails