Wednesday, January 23, 2013

BW: jenoh la saya...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Thalatha
22-01-2013


Terimakasih, semakin ramai blogger baru yang masuk menjengah memberikan komen. Dah beri komen tu tentulah mereka baca entri, kan?

Setiap mereka, saya akan follow semula dan listkan blog mereka di dalam kumpulan blog list saya. Ada 1,2 yang terpaksa saya abaikan kerana beberapa sebab terutama bahasa SMS mereka sangat keterlaluan. Sori Berlori, saya tak layan entri SMS.

Ada lebih 10 kumpulan saya senaraikan blog rakan blogger. Abaikan nama kumpulan, itu  tidak memberikan sebarang perbezaan. Sekadar nama sahaja. *Wancoh & Rinjing tu khas utk blog resipi.


Di bawah setiap kumpulan itu ada lebih 10 blog pula yang saya senaraikan. Means, saya ada lebih 100++ blog yang saya akan BW. Semua itu tidak dapat saya lakukan serentak. Jenoh saya....

Semua tu saya BW bergilir-gilir. Jika ada 1,2 entri anda yang tertinggal anggaplah itu perkara biasa.

Yang pasti, terimakasih yeahhh...!




 ~...saat akhir sebelum memijak tangga keretapi malam menuju Tenggara, Mak Utih bergenang mata seolah tidak bertemu muka lagi minggu hadapan dan HISYAM pura-pura tidak melihat selendang berkibar memberi isyarat untuk merenung mata dan SERI BULAN ingin berpaling tanpa perlu menoleh sampai sakit leher...~




28 comments:

  1. Perghhhh....wancoh rinjing....lama x dgr word tu....suka2....sbb sy anak pure banjar....hehehe.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. op kos la kak...mak + ayah....hehe...paham orng ckp...tp x bole nak ckp...gitu ler...akak banjar gak ke?? banjar orng mna?

      Delete
    2. Haaa sama ler kita. Banjarian tetapi memang tak reti nak cakap. Dengar boleh la faham sikit-sikit. Ayah orang Banjar Parit Buntar. Mak Banjar sebelah Batu Pahat, Johor.

      Delete
  2. Hehehe..jenuh ye...xpe plan kayuh k ...

    ReplyDelete
  3. untunglah blogger yg direview oleh kak azieazah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan begitu, tapi nak membalas kunjungan dan penghargaan. :)

      Delete
    2. Apa link/url blog Nieda? Kak Azie cari tak jumpa...

      Delete
  4. mmg tak terkejar AA..sama je kita.. usually bila ada yg mai comment i will comment back.. senang sebab ada link terus kat situ. hee

    ReplyDelete
  5. AA
    Kita suka bila awak balas komen kita tapi komen terbaru kita, awak tak jawab pun? Hmmm... nak majuklah ..

    ReplyDelete
  6. kita pun honestly take dpt nak BW semua blog... lg2 beratus.. aduh pusing dong... :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya cuba sedaya upaya untuk menziarah semua tapi secara berperingkat.

      Delete
  7. kalau saya lak bw kat blog yang update untuk hari tu je..yang tak update tak bw la..kadang2 ada juga terlepas entry diaorang.harap diaorang tak marah..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadang-kadang Kak Azie pun, kalu entri dah terlepas 2,3 hari ada ketika masuk juga, kalu dah lama sangat tak update memang KIV la nampaknya.

      Delete
  8. blog running lg cepat dari blog walking hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Running kena laju. Saya dah tak kuat nak berlari. hehehe

      Delete
  9. assalam AA..nanti acik tengok sat..acik masauk dalam list yang mana he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik ERNA di bawah ZAPFRINO. heheheh suka tak?

      Delete
  10. wah JMR23 tergolong dlm kategori CLARENDON..canggih gk bunyi tu..tapi apamksudnya ek?:-p

    ReplyDelete
  11. thin arabic.. tersengehsengeh saye kak.. hahaha.. saye suke sangat!~

    ReplyDelete
  12. memang jenuh la kak azie..sy ada group gak ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena semak satu-satu dalam grup mana. Tapi yang pasti memang ada...

      Delete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails