Thursday, January 24, 2013

Cuti panjang? Tidak sepanjang cuti saya...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis
24-01-2013


Khamis, cuti Maulidur Rasul. Ramai sekali yang ambil cuti tambahan pada Jumaat esok. Sebab boleh dapat 5 hari bersambung hingga cuti Thaipusam Senin nanti. Patut semalam dikhabarkan jem sangat luar biasa.

Kebetulan pula, orang gomen dah dapat gaji semalam ya? Seronok la bercuti atau sekadar balik kampung.

Dak AMOI pun cuti juga esok, so dia lepak di rumah sampai Senin. Lagipun ada kenduri famili pada Sabtu & Ahad nanti.

Tengok orang ada cuti-cuti ni, adehhh....



Saya rindu “zaman 9–5” saya...!




 ~...meihat musim menuai yang bakal menjadi meriah dengan pesta layang-layang dan burung undan yang sukar dibezakan, HISYAM yakin dia bakal mengulangi kejayaan menjadi teruna paling handal walau setakat menjadi pemegang benang...~




10 comments:

  1. salam maulidur rasul kak zie
    bercuti panjang bosan jugak bila nak mula kerja dah malas

    ReplyDelete
  2. salam maulidur rasul kak azie. kita org gomen, tapi xcuti pun esok. have to go to work seperti biasa. aiiisshh!

    ReplyDelete
  3. cuti lama2 pun boring kan Azie...tp rasanya byk perkara boleh Azie settlekan dlm masa cuti ni....anak2 la paling suka kan? balik sekolah jer mak dah tunggu kat rumah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Kak Q. Yang paling kerap, soklan ialah "hari ni mak masak apa?"

      Delete
  4. dah dok kat rumah lama-lama ingat nak keja plk ea..

    ReplyDelete
  5. Bila dah biasa kerja mmg kita akan rindu momen tu..time dapat rehat ni rehat puas2 kak..:-)

    ReplyDelete
  6. Waaa.. Sana rasa cam kena dera.. Sana sini tayang gamba makanan..hahaha..

    Saya sambung cuti hari ni..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails