Thursday, January 31, 2013

Kemenangan berganda saya mengubat duka...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Khamis malam JumAAt
31-01-2013



Terimakasih tidak terhingga atas kata semangat moral kepada saya, dalam entri sebelum.

Petang tadi saya menerima sesuatu yang mungkin pada orang lain, hadiah kecil tapi saya sangat gembira. Kemenangan berganda.

PERTAMA:


Dari suka-suka jadi sungguhan pula. Main-main saja, tapi ada rezeki menang pula. Hehehe kelakar pun ada. Main teka-teka harga lunch yang dimakan oleh teman blogger Ida Mahmud. Saya menjadi salah seorang dari 2 orang pemenang.

KEDUA:
Peraduan teka-teka gambar di blog Blog Pakcik Lie. Kali pertama dulu, saya suka-suka teka, sebagai sokongan. Tapi salah.

Kali ini saya sokong lagi dan meneka lagi. Dah rezeki saya.




Terimakasih teman-teman.

Sokongan dan sesuatu yang kecil itu pun sudah cukup menggembirakan saya hari ini...!




 ~...HISYAM tetap merasakan kemenangan masih belum mutlak antara mendapatkan hati SERI BULAN berbanding membiar dia terumbang-ambing sendiri seolah tiada siapa peduli...~




27 comments:

  1. tahniah Azie!

    akak baru hantar komen dh keluar post baru! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeay!
      akak menang nombor satukat sini!!!
      nak adiah? ada?
      keh3

      Delete
    2. Akak...!

      Saya ni tengah banyak masa untuk menulis dan menulis. Tengah sakan pulun update blog. Hahahaha

      Delete
    3. Hadiah boleh. Sudi jumpa?
      Ampang dengan Pandan Jaya bukan jauh mana pon.

      Delete
  2. Wah, AA memang pandai menelah....
    Bahagia selalu!

    ReplyDelete
  3. alamak, akaun anaklah...
    drp
    mamaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ops Mama Ju.
      terimakasih.
      Tak mengapa, kesilapan dimaafkan.

      Delete
  4. sokongan rakan blogger dlm sesuatu segmen cthnya boleh mengembirkan penganjurnya juga. Tahniah sekali lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa lagi nak sokong blogger, jika bukan blogger juga.
      Terimakasih, juga sekali lagi.

      Delete
  5. Suka saya dengar awak semakin ceria petang ni.

    Tahniah menjadi salah seorg pemenang kuiz Ida Mahmud.

    Peraduan di Blog Pakcik Lie saya tak masuk sbb tak terbaca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masih ada sisi sedih di hati saya, tapi sisi gumbira itu ternyata mendominan...!

      Delete
    2. bukan mudah nak pendam semua rasa sedih tu dlm sekelip mata.

      Malam nanti ada penawar yg lebih power ..... hahaha

      Delete
  6. Tahniah Azie... seronok sebenarnya dunia maya ni...

    ReplyDelete
  7. dah daftar diri ke belum kak, cepatttt nanti melepas
    anyway, tahniah...dapat 2 hadiah dalam satu masa, bestnya

    ReplyDelete
  8. tahniah..:)
    nak add kak azie la..
    hehehe

    ReplyDelete
  9. Tahniah kak...Bukti keikhlasan akak memberi sokongan pada kawan2 blogger.

    ReplyDelete
  10. tahniah.. walaupun kecil tapi memberi impak yang besar kan.. ;)

    ReplyDelete
  11. tahniah kak.. syoknye menang.. share hadiah boleh? hihi..

    ReplyDelete
  12. tahniak kak Azie.... murah rezeki

    ReplyDelete
  13. As salam Azie. Best la! Saya pun suka bab teka meneka ni.. Tahniah dan semoga rezeki bertambah2 selalu, aminn..

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails