Monday, January 7, 2013

Ehh.. kenapa saya pulak yang menangis nih?

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
Senin
07-01-2013

Tadi Chak dengan Alia bergaduh adik beradik. Riuh rendah.

Si Omak naik tensi, bagi kelepek sorang sekali.

Chak merajuk, langsung bawa tidor. Kompom la esok dia mengkut dan kemudian akan boikot saya.

Adehhh... kenapa saya pulak yang menangis nih? Uhhh tak suka! Tak suka!



~...jika apa yang disebut merajuk itu boleh dibeli saja bertimbang-kati di kedai Seman, sudah lama SERI BULAN mahu membeli secara ansuran sebulan lima kilo demi menebus rasa bengang dan bersalah pernah bersangka HISYAM pengecut berlari pecut...~







4 comments:

  1. huh...memang dah tahan dah, kena sekali puas hati..., sy rimas kalau bising2.

    ReplyDelete
  2. saya selalu rasa menyesal tiap kali lepas marah maisara..kesian dia..huhu..

    ReplyDelete
  3. ni kompom gara-gara masalah air ni...serba serbi senang nak tensi..
    takper..esok bila dia bangun, peluk la depa...anak pun ada masalah depa jugak, tak salah kalau kita mengalah...kita kan cikgu pertama mereka...asalkan berbatasan ok saja...

    ReplyDelete
  4. diorang pun tension pasal air kot kak azie..
    sy takde anak,tapi pernah marah anak buah..pastu menyesal tak sudah.budak2 biasa la tu pun sy nak amik hati hehehe

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails