Monday, January 10, 2011

Kadang-kadang Mengarut Saja...!

Jika aku tengah sibuk, memang ku sebutkan sibuk, jangan memandai-mandai nak ajar aku tentang curi masa... Semata-mata untuk blogging, update entri, posting entri, jawab komen.

Aku tahu waktu mana nak buat, insyaAllah tak kena denda dengan sesapa pun.

So, jika ku sebut sibuk, memang sibuklah tak kira ler buat-buat sibuk sekali pun.

Tak sibuk adalah SUBJEKTIF...!

Jommmm! layan lagu MENYESAL, by Sixth Sense.



20 comments:

  1. seseorang pernah berkata.

    jika kamu ada masa untuk menghebahkan kepada semua yang kamu sedang sibuk maka sebenarnya kamu belum cukup sibuk.

    huh~

    menyibuk je saya ni kan makcik?

    haha~

    ReplyDelete
  2. cgg sgt suke pada en3 ni..
    ya..
    sebok tu subjektif:)

    ReplyDelete
  3. kadang2 kita suka menyibukkan diri di tempat yg sibuk hehheehhe

    ReplyDelete
  4. MENYESAL sibukkkk... sapa yang menyibuk syohhh jejauh!

    ReplyDelete
  5. betul2. kita ada cara masing-masing untuk menguruskan blog. memang la kita semua sibuk. tapi jangan la sampai anggap blog adalah suatu kewajipan. ye dak?

    ReplyDelete
  6. eheheh..ala kak org yg kata tu jeles..kalo kite xde keje baik kita buat blog drpd kite bersembang dan menyumpat..hehehe

    ReplyDelete
  7. sibuk iala subjektif...betul...

    xle nk ckp erti sibuk sbenarnya..antara hint yg menunjukkan kita sbuk ialah..kita mengah2 buat keje...hehe

    xpe kak azie...nati bila free..kita relak smbil lyn apa yg ptut..

    ReplyDelete
  8. paling nyampah org yg suka sibuk kan hal dalam kain orang

    ReplyDelete
  9. terutama hari isnin, suka gak buat2 sibuk...hihihi

    ReplyDelete
  10. huh? cam marah je akak sorang ni...


    *hish! meNYEBOK betul laa... :P

    ReplyDelete
  11. Pernah dengar lagu tu. Apa maksud ceritanya ek?

    p/s: Ni ajak layan lagu ni, layan dengar ke atau layan nyanyi kuat-kuat sambil sibuk kerja...? Hehehehehe...

    ReplyDelete
  12. sibuk maknanya takde masa nak bercakap ngan kawan2..makan dan tido..

    tapi..selalunya sibuk sebab suka menyibuk..hahahah

    ReplyDelete
  13. ehem......

    kak azie..ayu tetap menyibuk disini, sebenarnya layan tv 2.....ada ayu20sen...

    wawawawa
    rindu kat kak azie..

    ReplyDelete
  14. kadang2 tu buat2 sibuk jer...
    tapi jgn jd menyibuk hal org sudahhh...itu tak berapa berkenan..

    ReplyDelete
  15. salam

    kak jom joint ni

    http://www.sissyira.com/2011/01/salam-perkenalan-buat-blogger-baru.html

    ReplyDelete
  16. Azie
    Paling sibuk bila layan minda berfikir samada selesaikan masalah atau bila fikir lauk apa paling mudah untuk dimasak ikut citarasa semua owang.

    ReplyDelete
  17. AA- ini memang betul punya sibuk ni, pendek je ko tulis. he he

    ReplyDelete
  18. aik lain mcm je bunyi nie...sibuk ye, gi buat keje cepat :)

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails