Saturday, January 15, 2011

Nama-nama Tersohor...

Wow...! Julia Robert


Peminat setia AJAI kot...


...Ning Baizura?


...moga menjadi sehebat “king”...


*Bukan niat mempersendakan, tapi memaparkan contoh-contoh bahawa ada insan yang menjadi “followers” gak.




12 comments:

  1. unik nama deorg tu kak..
    Jawa King..mesti org panggil dia King..hehhe

    ReplyDelete
  2. salam
    hehehe.. teringat abah cerita pasal kisahnak daftar anak/surat beranak dulu dulu kala. kisahnya berlaku kat jerantut pahang, masa tu polis yang akan isi borang suratberanak tuh. sorang ayah datang nak daftar anaknya, tapi sebelum tu isteri kat rumah dah bagitau nama untuk diisi, bila sampai pondok polis, ditanya oleh polis tu nama nak diisi..sebab terlupa dia cakap "keh lupe weh" (keh=aku/saya/i)..maka dapatlah nama anak pompuannye...kehlupeweh..cerita betul nih ..hehehe

    ReplyDelete
  3. salam...
    apa-apa dah minat....janji bahagia jer sis.....dan tak buat naya kat org kan...kira alhamdullilah la..

    ReplyDelete
  4. hehehe....kelas gitu nama2 mereka tuh. kebetulan kut....hihihi

    ReplyDelete
  5. TUYA:
    Asal jangan dipanggil Kingkong dah lerrrr...:)


    GB:
    Tapi mulut tak samaaaa...

    ReplyDelete
  6. JINKAMEN:
    Wahhh... sian budak tu nama tertukar begitu lak.
    Takper lah, yang penting sihat dan cerdik.


    PAKLONG:
    Alhamdulillahhh...


    EELOBOR:
    Nak kata kebetulan pun tak juga kot...
    Tu semua nama popular lagi glamer tuuu

    ReplyDelete
  7. bagaimana la rupa Ning Baijura tu ek..adakah suara seperti suara soprano Ning Baizura yg asli...hehehe

    ReplyDelete
  8. kat kg dulu sorg tu namakan anak di lenny marlina sbb ms tu tgh top pelakon indo tu..

    ps nama ida sendiri diambil sempena lagu Allahyarham P.Ramlee yg tgh meetop ms tu hehehe

    ReplyDelete
  9. ACU:
    Tak dapat suara, dapat nama pun jadi laarrr...


    IDA:
    Pernah dengar lagu MUSLIHA by Othman Hamzah? (juga top lagu Gadis Melayu).
    Ada saudara I buh nama anak dia Musliha kerana topnya lagu itu.

    ReplyDelete
  10. hakhakhak..lawak gila nama dyeorg..but nice la,lain dari yg lain!

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails