Tuesday, January 4, 2011

Entri Santai yang Tidak Memerlukan Komen...

Kita bersantai hari ini, kerana tiada sebarang isu hebat untuk diperbincangkan, juga tiada cerita menarik untuk dikongsikan. Cerita tentang karenah anak-anak sekolah, banyak di entri kengkawan lain, dan eloklah kita sama-sama berkongsi kegembiraan itu.

AA tiada banyak cerita tentang anak-anak masuk sekolah, semuanya hampir sama sahaja dengan anak orang lain, lagipun bukanlah pengalaman baru.

Keceriaan hari ini bermula dengan ini:

Seorang teman sekerja yang baru balik dari bercuti di utara. Padang Besar lebih tepat.


AA juga ada kupon ini yang dikumpul — 2 keping jer pun — oleh anak tapi dia lebih rela berikan pada MAK.



Ada sesiapa nak join me? > sengihhhhh seriau.


~...sudah lama tidak bertentang mata, sudah lama tidak berbalah manja sehingga HISYAM merasa SERI BULAN bagai sudah terlekat di bayang bulan di tengah tasik buatan di pinggir Kampung Separuh Desa. Sadis...!~


16 comments:

  1. owh...acu suka ikan bilis yg dalam bekas tu terutama nya yg ada rasa ala2 tom yam...sedap nye

    ReplyDelete
  2. ngeeee....(saya tgh sengih sambil jeling tiket tu....)

    ngeeee...

    ReplyDelete
  3. dalam bekas tu apa..

    cam kacang pun ada..

    ReplyDelete
  4. kami org perlis dah setahun tak menjenguk padang besar

    ReplyDelete
  5. buatla entri pagi ni sarapan ape???

    ReplyDelete
  6. tapi.. kalau komen jugak apa jadi? hehehehe

    ReplyDelete
  7. KAKCIK:
    Heeeeeeeee > sengih gak.


    ACU:
    Yeahhh. Sama. Suka yang pedas skit, bersambal.


    CIKCERIA:
    Kiter yang nompang ceria awakkkk....:)

    ReplyDelete
  8. GADISBUNGA:
    Itu tiket kalu mahu kalu, kasi berani itu diri mari sini punya PizzaHutt. :) sambung sengihhhh....


    ATI:
    Yup, kacang goreng (besar punya) + Bilis + Daun Kari. Snacks.

    ReplyDelete
  9. ALIMAZ:
    Kak Azie paling suka Udang Sanggul kat Pasar Tani dekat roundabout Kangaq tuh. Pastu pekena Daging Tetel + Rebung Madu. Perhhhhhh....!


    SAHROM:
    Pagi ni sarapan Nasi Goreng Masak Sendirik jerrrr....

    ReplyDelete
  10. Mommy Lyna:
    Tak jadi apa-apa tapi dikhuatiri jadi KETAGIH... hahahahaha!

    ReplyDelete
  11. jajan gtu wat ilang ngantuk tu...

    yg ikan bilis tu..bilo blik klate..sokmo beli kat rantau panje..hehhee..sengih jugok..

    ReplyDelete
  12. Kak Zai nak yang kupon tu hehehe...

    ReplyDelete
  13. NORASHIKIN:
    Kalu nak follow, kene dok belakang...:)


    SARAH:
    Bilis tu kalu makan banyak sangat, bleh sakit tekak.


    KAK ZAITUN:
    Meh lerrr... kopun jer kan? :)

    ReplyDelete

Salam.
Terimakasih sudi mengomen dan mengomel.... :) *Bila saya tak sempat reply, jangan marah ehhh...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails